dilluns, 5 de novembre del 2018

L'endemà de la Nit més màgica... CARBÓ!

Avui toca un poema de disgust. Una reflexió tardana d'un vailet desenganyat... Espero que almenys fós un disgust dolcet!

Encara recordo les cares enfadadotes dels meus alumnes recitant aquest vers...


            CARBÓ
Una pedra negra i lletja,
un regal sense il·lusió,
un  roc que ningú no es menja,
m’han deixat al meu balcó.

Ni una trista llepolia,
ni un sol cotxe, ni un camió,
res del que jo tan volia,
quina mala situació.

La mare sovint m’avisava:
“Has de ser més bon minyó”.
I com que no me l’escoltava,
els Reis m’han portat carbó.

Ara veig que durant l’any,
m’hauré de portar millor,
si no vull un desengany
altre cop al meu balcó.
                           Emma Muriel



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada