dissabte, 7 de setembre del 2019

Tornada a l'escola

Ja s'acosta, ja tornem a engegar. L'escola ja espera tornar-se a omplir d'il·lusions, somnis i rialles. Cada escola hauria de ser el niu acollidor dels nens i nenes, un espai on cadascú pogués desenvolupar les seves fortaleses i on les dificultats no fossin un problema o una frustació, sinó que fossin motors per aprendre. 

Tots els infants tenen dret de viure l'escola amb alegria, han de poder madurar i créixer en un ambient càlid i tranquil, on puguin ser creatius i on es desenvolupin amb el temps que necessiten, perquè cap persona és igual, ningú no mira el món de la mateixa manera. Acompanyem els infants a viure! Fem que l'escola sigui la llavor d'una societat millor. QUE TINGUEM UN BON CURS!

L’ESCOLA
Jo vaig a l’escola
amb el patinet,
també amb bicicleta,
faci calor o fred.

Al matí m’aixeco
ben aviadet,
esmorzo bé a casa
fruita i un panet.

A les nou saludo
tots els meus companys,
dic hola a les mestres
que conec fa anys.

Gaudeixo del pati,
amb pala i rasclet 
i a la biblioteca
bona estona hi sec.

M’ajuden i ajudo
el més menudet,
doncs jo els grans tenia
al meu costadet.

M’estimo l’escola
allà hi puc ser infant,
on tots m’acompanyen,
és on em faig gran.
                        Emma Muriel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada