dijous, 13 de maig del 2021

Hort a casa

Tenint un hort em sento afortunada. Els de casa en traiem molt de profit. N'aprenem, ens ajuda a entendre la natura i és la millor manera de menjar fruits i verdura sabent del cert d'on provenen, com ha nascut, com ha crescut i quan s'ha collit. De l'hort al plat és literal si pots tenir un raconet per cultivar salut al llarg de l'any.
                        L’HORT
                        Al costat de casa,
                        hi tinc el meu hort,
                        rebost de verdures,
                        és la meva sort.
                                                            
                        Cada temporada
                        preparo el planter,
                        sembro llavoretes
                        que poso a recer.

                        La terra nodreixo,
                        rego quan convé,
                        replanto quan toca
                        i cullo també.

                        Respecto els insectes,
                        fan feina que és or,
                        perquè pol·linitzen,
                        són el meu tresor.
                                        Emma Muriel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada